Camila Gästbloggar

Tjena Fellas. Sitter och slappar vid datorn, jag typ whainar på mina föräldrar. För en grej... men nu har allt packat och klart tills jag åker nästa torsdag till stockholm. Riktigt skönt, men alla ville typ ha autograf från eric, så fan vad pinsamt att säga jag ba, ehehe, hej eric. Kan du signera 8 autografer. Han ba, hörni, ska ni köra hem mig snart. Okej ne jag skojjar, men jag ska göra mitt bästa. Men han kan säkert det och ska försöka att inte glömma att säga det. Men jag saknar anna som in i helvete. Hon var sjuk typ hela veckan, och det var inte roligt ska jag säga er. & nu ville jag va med henne och hon är sjuk. & då får jag redigt sjuk damp. Men klicka ---> (här) för att komma till min blogg. Eller oxå på bilden. Pussssssssssssssssssss, & anna får kryaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Postat av: anna

asså jag tryyyar ! :D:D:D(L)

2011-03-26 @ 15:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0