anna älskling ' :*

hej alla annas läsare, jag gästbloggar för jag har inte så mycket att göra.om ni vill veta vem jag är så kolla min blogg. då får ni reda på vem jag är (y) klicka HÄR! för att komma till min blogg.  men anna vet inte om det.. hoppas det går bra anna? :)(L) iaf, jag vet inte om anna är frisk eller om hon fortfarande är sjuk, ifl du är sjuk så krya :* jag är inte i skolan för ja är sjuk. men ja.. finns kanske inte så mycket att skriva just nu, ja har precis ätit :s  ska snart sova tror jag. btw, anna har ju jätte fin blogg ! älskar dig anna, du är äkta hela du. anna vi har känt varann jätte länge. från nollan till sexan. i nollan & uppot vet inte till när så var du och laura bästisar. jag vet inte om ni är det nu? men iaf, jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket.. men anna ska hänga med mig t spanien i sommar & det kommer äga grymt mycket. eller ja om du nu ska hänga med då? men det ska du nog, right? vi har många många minnen både bra och inte så bra.. som tex när du hängde med mig till båstad men jag var sjuk så du va med mig syster & hennes kompis hela tin. & ja låg i sängen, kräktes osv. & så skulle vi skicka ett kort till klassen. du skrev från anna och.. jag skulle skriva mitt namn efter annas men jag orkade inte. & andra minnen är när ja hängde med dig till fingal.. vi har alltid roligt, okej kanske inte varje gång vi är? :s men nästan iaf. kommer inte på någon gång som inte vart rolig. men jajajaja nu ska ja sova ha det bäst hejdå

Postat av: julia :D

fin text julia. :)

not, pusspådiganna :p

2011-03-25 @ 17:59:27
URL: http://jujuliah.blogg.se/
Postat av: anna

nemen lilla gummsen <3333

2011-03-26 @ 10:22:06
URL: http://baramajasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0