snart bara 6 dagar kvar till solen!

Hej allesammans! Jag skriver mycket om spanien just nu men you have to understand. Jag har aldrig varit någonstans typ. Kommer bli en asigt grym sommar! Jag längtar fan ihjäl mig! Jag lägger inte upp några bilder på torroella just nu för jag är inte helt säker på att alla bilder på google är torroella... Men om ni själva vill se kan ni ju söka på "torroella de montgri"

Så är det. Men jag kan ju lägga upp en bild men jag kan ju inte vara säker på att det är rätt ;)

Fösta dagen ska vi åka till en strand som heter palma har jag för mig;)


kanske kanske inte :) men jag tror på att det är dit vi ska!


Postat av: julia

AHAHAHAHAHAHHAHA SKRATTAR FAN IRL THAHHAHA PALMA, SERIÖST? HAHA DET HETER PALS PALS PALS. :D

2011-06-19 @ 23:44:53
URL: http://jujuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0