ska man kanske börja tänka på att packa till spanien?

jag som aldrig varit på solsemester och därmed aldrig packat till det vet ju inte riktigt vad man ska ha med sig ;) Men jag har ju sätt andra bloggare skriva vad de har med sig så är det kanske bra att man går efter det? Jag ska i vilket fall som hälst ha med mig
kläder
pengar
handduk
badkläder
solskydd
men jag måste tänka på att det inte får väga mer än 10 kilo. Vi åker ju dit med ryan air men jag åker hem med nåt annat bolag... :) Aso shitt jag kan nog inte fatta att detta verkligen ska ske? Med julia också :O Jag som aldrig vart på sån här semester helt sjukt aso! Jag ska i alla fall shoppa kläder till spanien snart :) Någon som vart där (torroella) vilket jag inte tror mer än julia då, det ligger lite nordöst om girona den där flygplattsen som vi flyger till. sen flyger jag hem från barcelona. Sissta dagen ska vi tillbringa i barcelona. Det ska bli så sjukt roligt! Jag är så närvös inför att flyga ååååhhh.
bild jag snodde från google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0