sjuksjuksjuk

Vart hemma och haft tråkigt heeeela långa dagen vilket jag troligtvis kommer ha imorgon oxå... Jag vill shoppa! Gör kanske det i veckan. Med en vän ♥ På fredag kommer några släktingar hem till oss. Ska bli roligt. Träffar i stort sätt aldrig dem men jag lär inte heller förstå fem öre, eller jo kanske 5  öre av vad dem säger :) Ni fattar nog. Farmor och farfar firar att dem vart gifta i 60 år på fredag, haha har eran farmor och farfar det kanske? ;) Nä. Det är väldigt lågt med bilder just nu men jag är ju bara  hemma och hemma finns det ju inget att ta kort på? Inte har jag fixat mig speciellt idag heller...
Min dag:
Vaknar, försöker somna om. Går upp och äter glass. Kollar på madicken. Tar upp datan. Tar mer glass. Kollar på mer madicken. Gör ingenting osv, tror ni fattar vilken tråkig dag? Hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0