MIN HALS :'(

Det var ett tag sen jag hade ont i den men jag undrar bara vem som smittat mig...
Jag följde med till fingal men kände att jag inte pallade hänga med till kusinerna och fika så jag stannade i stugan och sov i ett par timmar istället. Det har blivit aldeles för lite sömn nu ett bra tag. Inte bra. Jag är hemma idag och hoppas att jag känner mig bättre imorgon! Nu ska jag lena halsen lite med en talrik glass. Hoppas det hjälper. Jag kollar nog på en film också... En riktigt gammal än tror jag ;) Gammalt är ju alltid bäst!
'
gammal film gammal film gammal film

Postat av: Ada

skit bra film, skit bra film, skit bra film. :)

2011-06-12 @ 21:13:21
URL: http://adahvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0