DOM HAR DET SKÖNT MED SOL, MEDANS SVERIGE LEVER PÅ REGN♥

jag orkar inte skriva om igår, men om ni vill veta lite bara så kan ni kolla min blogg då, "http://emmysvenssons.blogg.se" hihi, ni får reda på lite. vad göra alla nu då? själv sitter jag och lyssnar på en gud som heter justin bieber, älska han! omg, han sjunger fan som en gud, så bäst är han. för en stund sen var jag med ebba, vi har varit ute och inne, inte gjort så mycket menmen.. det var roligt ändå. orkar inte skriva idag igenkligen men aa, puss alla/emmy♥
-btw, jag pratade med anna för en stund sen nu lite snabbt bara, och dom har det bra också, dom har varit på stranden idag och solat och badat, och när jag ringde var dom inne.. imorn skulle dom till stranden igen om jag hade rätt, det var 30% vid 9/halv 10 hos dom i spanien, sen var det ungefär 25% i vattnet, vad dom sa iallafall! men dom har det skit skönt och roligt sa dom! kommer ringa dom imorn igen tror jag och då säger jag hur dom har det också, tyckte ni borde veta (a)

Postat av: Linnea Agneryd

Hej! vad intressant din blogg är! lär definitivt läsa dina inlägg igen! (: Ha en bra vardag :)

2011-06-27 @ 16:05:49
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0