Anna goes ledsen!

Jag skulla ut och springa nu på morgonen när jag vaknade men det blev katasrof! Först hittade jag inte sporttoppen eller byxorna och efter 2 minuter började det ösregna? :'( Det hade varit förjävla skönt att ta en tur. Jag hade planerat att springa upp till beckabykyrka sen upp till m vallen och ner hem igen... Men nej, det blev inget med det:( Idag ska jag nog va med Julia, hon ska sova här ikväll/natt. :)
en sak jag hakat upp mig på. Ni vet den där spotify reklamen-körkort ger frihet ni fattar? Ah, då är det ju typ en tjej och en kille i en bild på väg till deras landställe. Då frågar ju hon måste din pappa alltid hänga med. Då svarar ju han att han inte har något körkort och hon ba, ne juste. Men vafan? HON HAR JU FAN INTE HELLER ETT KÖRKORT SÅ SLURA KLAGA?! :O hahahhahahaha  laaaaamt jag vet men asso :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0