8 dagar kvar

Imorgon är det bara en vecka! Fatta?
Igår var jag och Julia på stan. Efter inte alls länge träffade vi Bella. Klockan 5 nånting vart hon tvungen att åka hem. Hon skulle träna. Haha, lamt jag skriver då. Men det var mys. Jag köpte en klänning på hm. Blå vart den. Nu snart ska jag och julia ner på stan igen. Jag hade bara med mig 250 kr igår och det räckte inte till mycket. Men nu idag startar ju ginas stora midsommarrea. Så jag tänkte att det skulle va dumt att köpa nåt som kommer ut på rea idag. Det är jju alltid så med mig. Jag köpte en tröja för ett par hundra och dagen efter vart den ute på rea för 50? Irriterande men jaja. Jag sov, eller sov och sov. Jag sov i två timmar hos Julia. Cyklade hem 6 på morgonen för jag visste att jag inte skulle kunna somna om. Men nu är jag pigg igen. Sov länge hemma. Sen kollade jag på Uppdrag garnskning-sommar. Det handlade om nåt som hände i Göteborg 2001. Det skulle vara nåt möte mellan sverige och usa typ? Och det fanns en massa demostranter som var imot eu eller nåt som startade en demostration. Sen hände det en massa och en kille blev skuten i ryggen. Ja, ni fattar nog vad jag skriver om ;) Nu ska jag samla lite pengar som jag har i mina vrår och ringa Julia. Jag ringde henne klockan 12 men hon svarade inte. Hon kanske sover... :)
Hörs alla góa och gláa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0