4 Juni 2011

Adam ringde innan och frågade om vi inte kunde bada med några andra men tråkigt som det är ska jag vara kvar här till måndag. Så alla vet. Jag vill heeeem!
Nu är jag i alla fall kvar i fingal och vi ska snart åka och hemta elin från ett kalas. Nu sitter jag inne hos mormor för tillfället. Solen tar sjukt mycke på mig så jag kan inte vara ute så mycke mer. Eller mitt fejs vill inte ha mer. Annars hissas vädret sjukt mycke!!!
okej, sjukt mycke var la ändå att ta i, solen tar i alla fall :D
ses sen, puss!

Postat av: frida

Men Anna du får inte skriva att du längtar hem det är ju som att skriva jag gillar inte fingal alltså alla där blir ju läsna tilo med jag. Så sluta skriva så även om poolen är skön hemma.

2011-06-05 @ 19:48:05
URL: http://apungenfrida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0