23.00

Ska snart lägga mig. Det blev så in i bänken sent igår. Mamma är här och jag vet ej vad vi ska göra? Haha. Hon hämtade i alla fall en tröja hon ska stryka typ... Imorgon när jag vaknar ska jag äta en redigt odentlig frulle och efter det tänka igenom att jag verkligen har med mig allt jag skulle. Annars blire ikke bra och jag får inte glömma att stoppa ner badkläder haha. Jag använde dem idag.. Så de hänger på tork. Innan jag går och lägger mig måste jag även bädda min säng... Ta ner 2 badrasser och borsta tänderna?! Gud va trött jag är! Herre min je! Haha. MEN vi hörs kanske imorgon då efter att jag vaknat, asso bara kanske! Jag gör några tidsinställda och sen ser vi hur det blir men gästbloggare... Ska fråga lite fölk nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0