sköj kväll med laura.

Hej alla sötnosar! Kom nyss in från poolen. Jag och Laura har badat. Vi lekte lite roliga lekar och sånt roligt. Imorgon ska jag kanske vara med My och Emmy. Hört att det ska vara ganska bra väder så vi är väl ute. Stackars emmy har ju gips nu. Annars skulle vi troligt vis badat? Innan detta har jag också kollat lite på solsidan och det är vad jag ska göra nu också. Alla får ha en underbar kväll. Min ska jag tillbringa frånför datorn. Ska gå och se om vi har lite gottgott i skafferiet också. Ja, jag vet att det är tisdag och att min semester är slut men det kan jag ju ändå vara värd. Jag som flög flygplan ensam för första gången igår och klarade det galant, hamnade på landvetter som jag skulle. Duktiga jag aso. Nu ska jag kolla det då. Hörs imorgon!
början av spanien. Åhh att det ska finnas nåt som heter hemresa...

Postat av: emmy svensson♥

sötnos, kommer bli roligt ändå :*

man vill ju bada fan, fuck att jag har gips, det får vi göra en annan gång!!

2011-07-06 @ 11:02:56
URL: http://emmysvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0