ska sova nu

Stackars mitt öra. Jag vet inte vad det är som har hänt eller så men jag har jätte ont i det! Ska sova nu och hoppas att det är borta imorgon! Annars får jag fråga mamma eller typ bara vila eller så. Imorgon ska jag också ner till stan med pappa på den där marknaden från alla länder eller ja, jag tror det var så? Jaja, förra året köpte vi godis för över 300 kronor och det vägde bara 3 hg? Helt sjukt ju! Nu ska jag gå ner och borsta gaddarna och se om min mor är vaken aso ringa henne. Hon är i fingal. Hon kommer hem på Lördag och då ska vi shoppa lite granna. Min syster fyller ju år på tisdag så det blir la en hel del till henne. Men vi hörs! ♥
me in da våtar jesterdej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0