Ska snart ta tag i livet och...

Torka och platta mitt hämskt tjocka hår som aldrig blir platt men plattare än nu. Jag tvättade det för 3 timmar sen och det är fortfarande genomblött. Detta var illa va? Alla andra har så enkelt hår som blir platt efter första draget och själv står man där i flera timmar och försöker platta bort lockarna men det vill aldrig funka. Imorgon ska som ni kanske har läst mamma och jag till asex och handla presenter till Frida. Frida har inte gjort någon önskelista för hon har redan allt, eller ja. Det ändå hon vill ha är typ: Hund, hamster, 2 tröjor. Och det där med hund kan hon ju bara glömma. (Förlåt alla ni med hund på förhand) men jag ogillar dem flästa hundar jag möter. Jag tycker att de luktar äckligt och sånt. Men det finns ju vissa hundar jag Älskar (a) Toska är typ den jag kommer på nu men det finns ju fler! Så klart! :D Men till de allra flästa hundar skulle jag nog säga nej tack. Varken pappa eller David gillar häller hundar. Sen vet jag inte vad mamma säger om dem men ah. Hon vet att det inte blir någon hund innan hon flyttar hemifrån i alla fall! Fööööörlåt alla med hund och som älskar den över allt annat typ men det är inte min smak typ :P De som känner mig vet det! Japp. Då ska jag väl göra det då! Godnatt sen!
Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0