hemma på das humleväga igen ;)

Nu vart det allt längesedan men oj så skoj jag har haft!
Måndag
Hela dan gick alla med spänning och väntade på att Sofia, Adam och familjen skulle anlända hem igen från alicante och spanien. Klockan 21.57 stannade bilen utanför deras hus och två familjer och en mormor tog en fika hemma hos dem, vi hade ordnat en liten överraskning åt dem typ.
Tisdag
Detta var allt en rolig dag! Klockan 08.30 rullade pappas bil iväg mot hästholmen vid omberg och våran resa hade börjat. Halva släkten skulle idag ut på en liten tripp till Hjo och för att ta oss dit skulle vi ta in på båten "M/S Vadstena"  Fan va kul det var där! Sol hela dagen och sen åkte vi hem. Där shoppade jag även inredning till mitt rum. Inte alls mycke men oj va mycket fint det fanns i den affären!
Onsdag
Idag har det också vart en skojsig dag! Gick upp ganska tidigt och lekte med Elin. Hon den gulliga lilla tjejen har ju lärt sig att cykla och gissa om det inte var jag som lärde henne? Ganska nöjd om man säger så. Efter det var jag med Sofia och Adam och vi med morfar och ner till sjön och med båten och vittjade näten. Två fula äckliga lakar hade nätet lyckats fånga men morfar säger att det är bra för fångsten av kräfter sen. Så ja, inte så fjompigt.
Imorgon ska jag vara med Laura och Elin. Vi ska cykla och bada i hennes pool. Kommer kanske kanske kanske bilder från det sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0