Föööööör tråkig dag?

Hej! Idag har det varit en riktig tråk dag. När jag vaknade klockan 10 eller så (elin väckte mig) ville  hon leka. Jag sa att jag skulle komma till henne när jag ätit och sånt. Men jag dissade henne. Faaan va elak jag är! Men frida är med henne. Om de skulle saknat mig hade de ju kommit bort igen. Istället för att gå bort till de andra kollade jag på "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen". Efter det sprang jag en runda vilket jag gjort varje dag denna veckan utan igår. Igår var vi nämnligen nere på bryggan hela kvällen och grillade och hade det mysigt. Elin ville leka och tyckte inte om när jag ville vila och vara social med dem vuxna hehe. Kan jag ju förstå. Inte gillade jag häller när de stora barnen ville göra annat när jag var 5 år som Elin är. Elin är som många vet min kusin och jag är helt klart hennes favorit hehe! Ni har ju sätt hur sjuuuuuuukt söt den ungen är och hur krit vit hy hon har hosthosthost!
elin förra sommaren...
gustav och ludwig förra sommaren! lika bleka alihopa eller vad säger ni? ja, dem är hel svennar....
och dem har inte varit på semester eller så heller ;)
jämnför mig med dem lixom? Jag är ju typ värsta liket....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0