hemma från Julia (-: ♥

men kom hem för kanske en timme sen ;-) hehehe
nu vet inte jag vad jag ska göra.. Ohnej. jag trodde det var fredag imon men sen kom jag på att det var onsdag idag. fanken. venne när jag skrev sisst men i söndags losade vi mot Norrängen? tror jag . det blev fan 10-9 te norrängen, vi ledde med 9-7 när det var 1 min kvar och sen fn gjorde dem 3 mål på 1 min ! o: Jaja . sen ahde vi fått möta Bankeryd om vi vunnit den matchen och då hade vi vunnit och då hade alla kunnat gå på VM :-)

men så blev det inte. Jag tror att bankeryd vann sen över norrängen , tror det fick avgöras på straffar... finns säkert någon av er som vet bättre...

Jaja . sitter och kollar runt på facebook. Imon handboll.  Ha det gött så hörs vi KANSKE senare ikväll ;-) hehehhehe

/Annnnnnnnnnnna ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0