wiiieee, eller vafan ska man ha för rubrik? ♥

Hej!
Dagen har vart bra, jag hade mitt vanliga slagsmål med killarna efter skolan :-) Idag vart det bara en lårkaka & lite smutsiga kläder men annars vart det bra ;-) hehe. jag såg inte camila på hela dagen ? o-: lite surt... Kanske, kanske det kommer en bild på min ursnygga mobil sen... NOT! o-:
alltså vad fan har hänt med den? Julia sa att den typ blir så om det blir varmt, jag har den ju innanför en sak så ja;-) hehe :-D
Vad har ni gjort idag?
Själv har jag vart med älskade Julia Magnusson! ;-)<3
Imon ska jag va med den älskade tjejen igen ♥
På löpträningen idag fick jag astma-anfall & som ett extra + stod Fredrik & co där helt plöttsilgt & fidde var så elak att jag inte cykla på hans cykel :-( BLÄÄÄÄ!
Känner nu att detta är ett ganska långt inlägg :-) hehe:-)
saga är söt ♥
julia är bäst ♥
hejdå ! :-)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0