Trött dag ♥

Jag sov typ bara 5 h eftersom att jag inte kunde somna inatt... Efter 2 timmar gick jag ner till Fridas säng och somnade efter kanske en timma... Jobbigt kan man kalla det. Skolan var lång som vanligt på tisdagar, först hade vi en massa skit och sen skulle vi ju gå till Jundedal och ha språk. Sen klockan 18.00 kanske jag ska gå till Jundedal. Det är ju informations kväll för de blivande 7:orna typ ;-) hehe. Jag måste anmäla mig till handbollsprofil också. Jag tror att mamma har skrivit ut den där lappen från Attarpskolan där hon jobbar. Våran skrivare hemma är ju sönder... Efter skolan stack jag hem och nu sitter jag här. Vet ej vad jag ska göra. Kanske jag skulle göra lite läxor men det pallar jag inte... JAJA. Nu har jag inget mer att skriva så hejdå!
gammal bild som JULIA MAGNUSSON har tagit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0