Hemma från a6 med cammi ♥

skolan var lång idag :-/ det började med att vi inte hade idrott !  FAN !   mitt fovorit ämne... Sen hade vi elisabeth och rektorn typ kom och pratade allvarligt med oss och sa att vi var en skitklass typ?... nåt sånt. jag venne men sen fick massa killar gå ner och snacka med biträdande rektorn ? ... sen hade vi matte en timma... sen hade vi engelska :s sen hade vi ju språkval till 3 ......    sen stack jag o camila till a6 och nu är jag hemma :-D rätt trött är jag men det är ju för att jag inte sovit ordentligt på typ ett år, men det är ju för att jag kollade på det okända på teve igår och det gjorde jag ju bara för att mamma gjorde det och det gjorde hon jubara för att hon tror på sånt :-) ehehehhehe , min förklaring, och jag la mig sent för att ni börjar det onkända klockan 9 istället för 8 ;-)
ha det bra nu ska jag fortsätta kolla facebook :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0