Dag 1-Presentera dig själv

Haha :-)
Hej, jag heter Anna Öster & bor i Jönköping. Här föddes jag också. Bor på Torpa.
Jag spelar handboll, Friidrottar & går i en drama grupp. Jag spelar i Cyrus & Friidrottar i Hovslätt IK. På vintern tränar jag endast handboll. Jag åker mycket slalom på vintern. Jag skulle beskriva mig som en glad, (snäll), cool hehe !, nej men massa saker & mitt favorit ämne i skolan är idrott. När jag börjar på Junedal ska jag gå handbolls-profil & min favorit possision är Vänster 9:a. Jag hatar när man inte gör mellanslag efter &, stör mig på när folk åker för långsamt i backen och typ svänger åt sidan helt plöttsligt. (Dem är ju typ sjuka) hehe :-) Jag klarar inte av att vara nära en sjuk människa & slår tillbaka om någon slår mig. Jag älskar alltid att kolla på Handboll & var på handbolls vm i Januari med laget. Nu vet jag inte mer jag kan säga om mig själv så ni kan ju nöja er ;-) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0