Dag 06-Min dag

Antar att det är idag...
Idag vart det ju skola som vanligt! Vi har ju korta dagar på måndagar, bara till 13.15 :-D (y)
skolmaten var verkligen BLÄ!  Också hade vi ju slöjd... Jag blev klar med min pall & Harry också. Sen gick jag ju hem efter skolan & så. Snart kommer mamma så ska jag, hon, david & Frida åka lite skridskor på vättern. Håppas alla vart & gjort det nu för en ådan is som det är nu kommer det säkert inte vara mer detta decenniet! Inte ens morfar som grundade "Rädda vättern" & som bott 100 meter från vattnet har någonsin upplevt detta!
HAHAH, känner mig töntig.
Nog om det.
Sen efter skridskor åkningen ska jag på handboll. Först löpning & sen vanlig träning ;-) najs. Efter det ska jag duscha & sen dra hem & fixa med läxor osv...
Det var min dag idag-sissta februari.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0