Trrrrööööööött

Hej! Kom nyss hem till pappa efter att ha vart iväg hela dagen. För typ 1000 år sen imorse klockan 7 gick bussen mot linköping och där spelade vi tre matcher och vann alla. De är alltså vidare i seme. Sen åkte vi hem och var hemma 17 typ. Då stack jag bara hem och åt snabbt och sen körde pappa upp mig till konserthuset igen. Vi hade bara en föreställning idag och det var ju tur för annars hade jag ju inte kunnat hänga med till linköping. Nu är jag superdupertrött och ska snart sova men imorgon 8.30 ska jag vara där uppe igen. För sista gången för denna gång. Det känns tråkigt för det har varit så sjukt roligt! Men nu ska ni få en trött webcam bilder och sen ska jag borsta gaddarna.
en sak till alicia ska börja på junedal efter jullovet!!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0