Magisk december!

Hejsan allihopa! Det har varit en lång och jobbig dag. Inlägget jag skrev igår publicerades nu?! men nu vet ni att det va från igår i alla fall. Jag har hosta och trånga luftrör så det har vart en jobbig dag och astman gjorde det ju inte bättre. Matchen var jobbig och jag fick skämpa som bläää för att inte kvävas. Det va nog inte så bra för mig att jag var med men skitsamma! Vi förlorade med 19-18 det är ju bajs ASSO. Ska snart sova är skittrött och imorgon ska jag direkt upp till Elmia och imorgon är det premiääär!! Träffade jätte många jag kände där uppe som jag inte alls visste skulle va med så det blir nog bra detta! Eller ja det blir det!!!! Hejdå bitcheees!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0