Magge

Hej alla Goa o glaa folkisar! Just nu har jag ont i magen av både träning och annan skit haha! Annars är alles gut! Jag är GLAD just nu. Finns ju ingen anledning till att inte vad det så ja då blir det att jag är det! Innan tränade jag, Ellen och alva med 96ornas profil. Vi ska hänga med dem till Linköping och spela skol sm så vi skulle tästa på och sånt idag! Men idag var det ingen vanlig träning för det visade sig att vi skulle ha träningsmatch mot 97 killarna. Haha det va faktiskt ganska roligt! Ska bli kul att åka till Linköping! Efter den träningen var jag så hungrig att jag höll på att dö av hungern! Och kiosken öppnar ju inte förrens 5! Panik. Jag fick träna med det egna laget helt illamående och svinigt hungrig! Efter våran träning som höll på från 17-18.30 var jag så hungrig att jag la mej ner på golvet och skrek. Sen gick jag upp till kiosken och skulle köpa en fralla. Jag hade bara 20 och de kostar 25 men den underbara damen som jobbar där bjöd mig på 5 kronor!! Åååhh va jag var nöjd när jag satte tänderna i den!! Sen var jag kvar en stund på ih med Ella o Alicia. Vi snackade och lite sånn skit;) sen stack jag hem och mamma hade köpt kyckling<333333 okej anna vi fattar... Imorgon börjar jag med uppvisning av en cp bil som inte rullar. Sen är det engelska prov. Annars ägnar jag livet åt att längta till om 9 dagar! Ska snart lägga mig för jag dör av trötthet men först är jag faktiskt tvungen att göra matteläxan... Blä. Ska bara lyssna lite mer på världens bästa Magnus uggla:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0