Julklappar

Hallå! Har vart och köpt julklappar med mamma. Vi köpte lite olika saker till min syrra men kan ju inte skriva det för hon läser min blogg;) Sen skulle vi även köpa en kamera till mig. Först var jag ganska säker på att jag skulle ha en nikon d3100 men sen började vi fundera på om mamma objektiv skulle passa om vi köpte en Canon så nu lutar det väl isåfall mer åt en Canon 550d. Den vill jag hellre ha. Nikon kostar 4499 och Canon kostar 5999 typ. Men jag hoppas att mammas objektiv passar. Eller jag ska inte va taskig mot pappa för det är hans objektiv också hehe... Men snart är de mina hehehehehehe. Nemän åh vad jag längtar till julafton! Ska gå o ta fram stativet och ta lite kort med min andra kamera för jag säger bara det att den jag har är också sjukt bra. Den fick jag i julklapp för 2 år sen och har inte använt den als mycke. Men som sagt ska jag göra det nu så ha en go kväll!<3!!!! Skrev inlägget för flera timmar sen men internet cpade)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0