Dumma kanotklubbsvägar...

Kom hem från ih för en stund sen. Åkte med snyggjocke hem. Eller kom hem för ganska exakt en timma sen. Jag har hakat upp mig på att säga ett jävligt fult ord hela tiden och jag vet att det låter förskräckligt. Jag måste sluta innan alla vunxna tror att jag är en ouppfostrad idiot eller nåt. Fattar inte varför jag börjat säga den dör skiten. Dumma fula ord. I alla fall. Idag stukade jag ju somsagt foten vid kanotklubben. Inte roligt för 5 öre. Nu finns det 2 problem. 1, jag kommer behöva ha foppa tofflor imorgon och det kommer vara askallt. 2, jag ska vara på skolan senast 7.40 pga lucia och ingen kan sjutsa så jag kommer troligtvis bli tvungen att gå redan klockan 7 eller nåt för det kommer att ta sin lilla tid..
Brakvallewebcam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0