Slapp kväll.

Hej:D Vad gör alla? Jag kom in för några minuter sen. Innan idag var jag med Julia. Vi bakade hemma hos henne. Blev ganska gott och med det åt man ju ganska mycket onyttigt? Inte bra men efter det sprang jag i alla fall så nu har jag ingen ångest längre. Imorgon har jag inget att göra. Kommer säkert va med någon. Annars hat det helt enkelt vart en slapp-söndag. Ska nog snart kolla på någon bra film på den stora tvn. (Jag kollar typ aldrig på den stora tvn haha). Tycker dvdn till den tvn är sååå trög och konstig... Men ja, det blir nog så. Men gud nu har jag också kommit på en sååå god och enkel sak. Macka med ost och gurka-fööör gott. Ha en happy nice kväll nu då! :D
gud va fort allt förändras


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0