PLUGGAR FÖR FULLA HALSAR! :D

hejsan hoppsan! Sitter i mitt sjukt ostädade rum och pluggar. Tog en liten "bloggpaus" om man säger så mitt i plugget. Är fortfarande sjukt snurrig och sånt men hoppas det går över inatt. Julia tog med svenska permen men vi hade engelska. Sååååån klant;) Men sen skrev Vilma glosorna till mig ♥ så jag skickade dem till julia. Får se om hon ser dem snart... Lite kort varsel att plugga in både tyska och engelska på en halv kväll. Idag var det ju teater och dem håller på förfullt med det nu... :( Jag kunde inte gå pga att jag är så snurrig :'( Hoppas verkligen att jag är helt återställd på Lördag för då bär det av till Falköping och friidrotts tävling! Nu ska jag väl förtsätta med läxorna men det kommer la ett inlägg senare ikväll. Ses ♥
gammal och konstig bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0