Lite trött jao...

Hej! Nu är jag hemma från joggingtur och Blodomloppet. Först blodomloppet där jag fick dela bananer och dela ut lite käk. Sen satte jag mig vid laget och snackade och käkade :) Ellen fyller år idag! Grattiiiiiiis till henne! :D När jag kom hem stack jag ut på en springtur. Hade först tänkt att springa 3,5 km men det blev 9,5 hahaha.  När jag sa det till mamma blev hon typ lite arg för hon ville inte att jag skulle springa så långt... Så nu är jag gaaanska trött och hungrig så ska ta mig lite mat nu snart. Imorgon blir det friidrotts träning inför seriematchen på lördag. Så alla vet kan jag inte träffas på lördag får då är jag någonstans haha. Men alla ska ha en underbar kväll nu! Hejdå!
glad men trött :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0