Lite dålig uppdatering där kanske?

Japp. Men nu är jag tillbaka i alla fall. Idag har det varit en helt ok dag. Jag vaknade upp hos mamma. Hon åkte till kyrkan klockan 10 för hon och hennes kör skulle sjunga där. Själva saken började halv tolv så då åkte jag dit. Det var bra tycker jag :). Efter det cyklade jag hem till pappa och badade. Sen typ frågade jag om vi inte kunde gå på restaurang och då gjorde vi det. Efter det ringde jag Alva. Hon sa att dem var vid rocksjön och sen hörde jag inte mer. Efter det ringde jag typ 100 gånger till henne men hon hade typ stängt av mobilen eller något. I alla fall stack jag ner till Rocksjön och hittade dem inte och fick cykla hem igen:( Då cyklade jag till Julia. Där fick jag ett mumsigt spätt av olof och hoppade studsmatta och kollade på lite tv. Klockan 20.00 cyklade jag hem för att jag skulle hinna springa innan det blev mörkt. Idag var jag superduperbra! Sprang 7 km. Aldrig gjort det förut. Ingen aning om vad som flög i mig! Men vafan, det gick! Apbra Anna! :D Efter der duschade jag och åt lite gröt. Sen stack jag in till grannarna där pappa var. Imorgon fyller Julia år och jag ska åka till henne klockan 11.00 och ge henne min present och sånt. Hon kommer nog få en iPhone 4 imorgon tror jag! Känns verkligen så!!!!!!!! Resten av den dagen har jag inget inplanerat. Får se vad jag hittar på. Ska i alla fall springa på kvällen. Ha en bra natt! Ska snart sova. Hejdå! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0