Hihi

laura om Sticker snart ner på stan med Laura...:
anna du missade verkligen nåt, det va anki och pytte special!!
lilla laura, nu har jag en sån himla bra koll att jag vet att de inte sänder anki och pytte längre. Vilket jag tycker är tråkigt för Anki och Pytte var ett roligt barnprogram! Jag har några av avsnitten hemma på VHS med de typ cepar sönder :( Haha
Lite om dagen
Idag har det ju varit lagtävling med friidrotten i habo. Hovslätt F98 lag 1 vann denna deltävling(Y). Jag tävlade i kula och slägga. Kula gick skit men släggan gick bra! :D Gjorde nytt rekord på 3 meter! 32 någonting haha :D Men ah, den vann jag och kulan kom jag 2a på... Bläääää.... Efter det åkte vi hem med Erika. Jag och Frida badade och sen åt vi grillat. Sen kollade vi på svinalängor. Eller hon kollade bara på halva sen somnade hon i min säng... Hon ligger bakom mig och sover... Filmen var sådär.. Inte så rolig om man säger så. Men ska kolla på någon annan film nu! Hejdå ♥
kanske kommer bilder från dagen senare ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0