fader vår utan hår grillar

Hej! Innan idag vart jag uppe i axamo då. Träffade anna och ebba vilket jag inte gjort på hela sommaren så det vart ruligt. Kramades och lite så x) Sen badade jag hemma och nu har jag duschat noga haha och är ren och fin. Pappa ska snart börja grilla. Idag blev det karré tror jag. Får duga. :) Just nu har jag inget att göra. Jag kanske ringer Julia och frågar om hon vill komma sen! :D Skulle vara najs bajs! :D Imorgon kanske jag och mamma ska till stan och uträtta lite viktiga ärenden. Om hon vill komma hem från fingal förståssssss... Har inte gått på nån rea alls typ. Allt är väl slut nu antar jag. Men kanske man hittar något ändå. Syns och hörs!
Bild från Min födelsedag (17 maj) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0