drar snart ut o springer...

Schabba shena hallo. Jag har vart hemma heeeela långa dagen och inte gjort någonting. Bara typ badat och irriterat pappa :D(Y) Men snart ska jag ta mig en svänga. Imorgon ska jag tråka ihjäl mig för det ska regna och båda mina syskon ska vara i fingal så dem kan jag inte reta eller slåss med :'( Deppig. Ska städa imorgon. Eller pappa säger att vi ska städa och jag måste dammsuga mitt rum typ. Men det går ju snabbt? Vad ska man göra resten av dagen då? Ingenting. Springa. Längta till måndag och typ sova? På måndag ska ju i alla fall jag och mamma först fixa en sak på stan eller a6 eller vad det blir och sen ska jag va med Adam och Julia och säkert nån mer. Tobias S kanske? Kan fråga. Han och hans brorsa har gått upp och ner till fria typ 100 gånger idag? Haha... Undra vad de har gjort... Hahahaha. Men nu ska jag bara smällta klart kräftorna och sen springa. Eller ja, jogga :) Ha en grymm kväll. Chilla loss och gör nåt kul! :D
Innan idag.

Postat av: Alva

BRUN.

2011-08-07 @ 12:10:29
URL: http://alvahvit.blogg.se/
Postat av: saga

så fin anna!

2011-08-08 @ 04:25:20
URL: http://sagasetzerdorji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0