Doooododelido..

Hej! Kom hem för en pytteliten stundsen från Bymarksvallen. Sprang i alla himlans uppförsbackar men åkte med mamma hem. Där uppe träffade jag Alva! Roligt för jag har inte träffat henne på hela sommaren! Hon och hennes pappa satt och kollade på Habo-Hallby. Habo vanna med Hallby var bra. David och dem förlorade dem med men David sa att de hade spelet... Ja, jag kan ju ingenting om fotboll men jaja. Ska sova så att jag är pigg imorgon och vakna tidigt så att jag hinner fixa mig och "bry mig om hur jag ser ut" som Julia tycker att jag inte gör? :P Jaja, ska i alla fall ha lockigt hår imorgon som alla redan fattat. Men det är inte alltid det blir lika bra som den andra men vi får se hur det blir:) Hejdå! NU ska jag äta något och sen se om mamma kan beställa en sak till mig:)♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0