bilder från senaste dagarna. ♥


borttagen
Andra och tredje-hunnebostrand
Hej! Här fick ni LITE bilder... Men jaja, det fanns typ inte bra, jag var ful på alla och så... Kom nyss hem från sysslingarna i habo. Hanna och Julia.Vi har åkt båt och ring och massa sånt ruligt. Imorgon ska jag, pappa, david och frida till varberg. Vi kommer hem igen sent på kvälla. Nu ska jag fixa lite saker och så. Längesen jag sov här hemma nu! Verkligen! Har typ inte vart hemma på hela sommarlovet känns det som. Eller jo, en del men jaja :) Har inte träffat Julia på evigheter heller :( Men imorgon ska vi se till att ha det trevligt och på torsdag kanske jag och mamma skulle fixa lite på stan och sånt. Men vi hörs imorgon!

Postat av: laura

ANNA RING MIG PÅ MOMANGEN NÄR DU SER DET HÄR!!

2011-08-03 @ 13:54:40
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0