Tråkig dag.

Tråååååkig dag!
Fatta! Ska plugga massa snart. Vi har ju glosor till imorgon och jag var HELT säker på att jag hade lagt ner dem i väskan men nej tydligen. Jag kollade istället i textboken och nu ska jag lära mig ALLA glosorna i textboken till det kapet. Det är 23 stycken eller så. Men vad gör man inte för bra omdöme. Har sjukt ont i magen. Ska nog ta en ipren snart. Julia är också hemma idag. Den stackarn har haft ont i magen 3 dagar i rad. Jag har ont i halsen. Det hade jag ju igår också men dum som man är åkte jag hem till Julia och hoppade studs i 2 timmar. Mamma är förbannad på mig nu för att jag var ute igår. Jag är också ganska förbannad på mig själv. Idag skulle jag ha friidrottat men det blir ju inget med det idag då. Lovar att jag ska göra det nästa torsdag annars mördar jag mig själv. Jag behöver verkligen träning nu! Inte tränat på frera veckor mer en hoppa studs och det vanliga i skolan. Man känner sig sååå ofräsh då:( Inte jag men någon av mina vänner ska nog snart fixa om min blogg lite. Jag tycker den ser plastig ut hehe!
Kommentera vad ni tycker jag ska göra med den!

Ha en bra dag, men det kommer inte jag ha :(
bilden är mer en ett år gammal :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0