Tidsinställt

Hej! Nu sover jag som du flesta andra:)
Gör detta inlägg för att jag inte är säker på att jag kommer hinna blogga på morgonen. Idag ska jag ha drama. Vi ska öva infår teatern. Jag hoppas också att det går bra på engelska glosorna vilket det alltid gör. Känner mig lite sådär. Vet inte varför. Inte fysiskt men annars:(.
Konstigt. Jag är rädd att att jag inte har varit lika duktig i skolan som jag brukar, men det tror jag men om... Brukar aldrig känna såhär... :( Snart utvecklingssamtal och jag vill INTE att jag bara ska få godkänt på något jag haft ja med god marginal på. Det skulle kännas så uselt och jag skulle säkert börja gråta inför mamma, pappa och min lärare. Känns så konstigt...
sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0