ska snart sova...

Hej alla. Idag hade jag lockigt hår men plattade det sen ;). Ska snart ner och duscha. Imorgon ska jag inte göra någonting alls. Kanske plugga lite. Det blir ju inte sånt väder så att man kan sola :(
men det kan man kanske på torsdag? :)(Y). Jag tycker personligen att jag är ganska brun/röd för att bara vart hemma hehehe :D. Ingen annan kanske tycker det? Ska sola alla solsjanser som finns. Ska bli asbrun i spanien. :-D hahahha. Imorgon ska jag va med julia också:). Vi ska la ha det bäst som alltid:). N orkar jag inte skriva mer. Jag gäspar asmycket och det ska bli så facking skönt att sova! La mig ju klockan halv 1 igår... Inte bra. Spelat fotboll och haft långdag i skolan och allt. Ses imorgon, kanske på morgonen. Ska sätta på datan så fort jag vaknar och slänga in något! Hehehe.
Anna är sååå brun nu!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0