Ny dag ♥

Vad händer idag?
Klockan 12 drar jag och Julia ner till fria och kollar på Adams match. Det är träningsmatch mot 97-laget.
Efter det duschar la Adam och co sen gör vi något annat, hhahhaha :D
Igår när vi för 5e gången stack ner till fria träffade vi emmy, natta, erik. Men de stack och dissade oss (det var dem som frågade om vi ville komma ner) men sen hade vi roligt i alla fall och spelade fotboll. Efter ett tag frågade vi om några killar som var runt 20 år ville möta oss. Det ville de men det dåliga var att de tog det på liv och död. DE sköt sitt hårdaste, Stackars jag var målvakt. En gång fick jag bollen på högra handen så att jag trodde den aldrig mer skulle bli bra men den vart helt återställd igår kväll! Skönt!

Imorgon natt ska Julia sova över här :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0