Morsning korsning.

Mjaauuu.
Klockan 8 kom pool pojkarna och väckte mig genom att ringa på dörren. Ding ding ding.
Idag ska jag va med Julia och några... :) soooftis väääder.
har inte mycket att skriva. Mitt liv är ganska händelselöst... ;)
Inatt ska julia sova över här, kommer bli soooftis. :D Ska köpa chips och grejer. Just nu har jag ångest. Ni vet den där beiga tröjan jag har på nån bild här nere. Den fanns typ i orange också och jag ångrar att jag inte köpte den :(
den kostade bara 50:-. Jag dööör. En sak till. Jag köpte ju den dära tröjan på rea den kostade 99 när jag köpte den. Men dagen efter kostade den 50 :( wäääk. Kunde ju köpt bååååda.
Finns inget att göra åt men lite irriterande sådär... Nu ska jag äta frulle så ha det gott!'
en bild bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0