med julia :D

hejhej :-)
vad gör alla?
Själv sitter jag hemma med Julia, imorgon lägger dem typ på nån skit på poolen. Jag pallar inte lägga upp bilder på det eftersom att många eller nästan alla som läser min blogg har sätt det. Längtar som vad? till juni då jag ska ha... HEMLIGT :D
Hehehe. Imorgon ska vi fira mormor. På lördag ska vi fira påsk som alla andra ;)... GODIS ÄR KNARK! :D♥
Snart när julia plattat klart mitt hair ska vi till henne :D de har en gäst :) hehe ;) glömde länka hela förra inlägget hehe :p
men ska fixa det nu :)
Eller vi ska visst till fria nu säger hon :p
nu har julia gått hem. hon ska äta. om en halvtimma möts vi i fria :)
fick ett fint kort av anna :-) det kom när jag vart i fingal, såg det nyss! puss på anna!
mitt face var ganska ---- så tog bort det.. :p
AS GAMLA OCH INTE SÅ GAMLA BILDER. NI SER NOG VILKA SOM ÄR VILKA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0