med de flesta av dem bästa!

Har varit ute hela eftermiddagen. Klockan 15.00 ringde pappa och jag stack ner till preem för att pumpa cykeln. Efter det cyklade jag hem till saga och vart med dem i eller ah, saga gick hem efter 20 min eller så. Men sen stack jag och Julia till preem och pumpade hennes också ! :D Så nu är cyklarna prima. Sen stack vi till Camila. Då ringde Julias pappa och sa att hon var tvungen att cykla dit och göra nåt så det gjorde vi och sen stack jag tillbaka till camila för julia skulle plugga osv. Jag och camila sta,ck ut en sväng och träffade på Karl och Arvid. Vi stod och snackade om roliga saker som hänt, ni får inte veta vad haha :D Vi pratade i säkert 40 min sen skulle arvid och karl hem och camila skulle på dans och det passade mig bra att sticka hem också.

hahahaha :D

Postat av: ebba.

hahaha ♥

2011-04-13 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0