MAN FÅR KOMMENTERA

I
FAN VA TAGGAT JAG ÄR FÖR SKOLAN. LÄNGTAT HELA LOVET FAN. NOT -.-
FOTBOLL IMORGON. AKTA ER. HAHA, VI HAR INTE ÅKT HEM EN OCH JAG SKA HINNA DUSCHA HÅRET, FLÄTA DET OCH SEN HINNA SOVA SÅ ATT JAG ORKAR DAGEN IMORGON OCH INNAN JAG DUSCHAR SKA VI HEM TILL FAR OCH HÄMTA FOTBOLLSGREJERNA, LAM OCH SEN KVÄLL ASSÅ.
efter förra inlägget vilket jag inte minns när jag la in har jag solat asmycket och bränt mig över tuttarna. Jag hade bhn på olika ställen så nu har jag två vita sträck. efter att jag solat hjälpte jag mamma med att solla jord till gräsmattan, efter det duschade jag och sen åkte vi ner till sjön för att kolla läget och hämta en sollare för att solla finare gjord. solla=sila.
ha en bra kväll och kommentera.

Postat av: julia

älskar dig anna! ♥

2011-04-26 @ 13:00:34
URL: http://jujuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0