Julia var här, men hon skulle sova ;) ♥

Japp, det skulle hon. Hon hade ont i kagen också ;) stackars henne asså! :-l
Men nu är hon och jag där vi hör hemma och jag sitter här och bloggar ;) Idag hade vi en av alla andra JOBBIGA dagar i skolan. Alltså jag pratar om de fruktade tisdagarna ;) Först hade vi samling i skolan och sen gick vi ner till stadsbibblan och kollade på tusen ggr starkare. efter det på vägen hem lekte jag att jag var saga och gick lite före alla andra för att visa att det är jag som är bäst :D
nej det där var ett av alla mina fruktade skämt som ingen fatta;) Efter det hade vi typ nån grej i klassrummet och sen maaaaat :D hahahahha. Det var ju ganska gott faktiskt ;d skönt det efter som att vi gick till 3 idag :S
efter maten hade vi något som kallas svenska och vi skulle skriva om filmen vi såg på morgonen...
Jag skrev att jag tyckte Alice var lik Signe osv... ;) hahhahaha :D
På eftermiddagen hade vi tyska, eller iallafall vi som valt tyska hade det :D
sen fick vi äntligen gå hem och jag tog med mig julia hem. Efter 2 h eller så (det rimmade) gick vi till julia men vi var bara där i 15 minuter för sedan gick vi hem till laura för hon var sjuk. Hon blev glad för att vi kom och hälsade på henne och det är ju alltid roligt att göra någon glad :D
Men sen ville julia att jag skulle gå hem för hon skulle sleepa och så ;)
Ha de gött igelkött:D
Imorgon ska jag klippa mig. Hur mycket ska jag klippa? Snäääällla svara ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0