julia här ♥

hejsan alla som kollar. julia här, jag har fixat annas blogg. hoppas ni tycker den blev finare en innan iaf. om ni inte ser alla inlägg som inte jag gjorde, tyck på april 2011. där arkiv.. osv! själv tycker jag att denna designen var fin. eftersom att det var jag som hittade den ska jag nog kanske också ha denna dessen, dessen = design. hehe! ♥
- jag har så otroligt ont i min mage, det är sjukt? jag har haft ont i min mage itre dagar i rad.. igår va det sådär. men nu kommer det tebax. shit omg vad det gör ont! aja nu ska jag chilla, får se om jag går till skolan imon. beror på hur jag mår. btw, jag älskar min anna! ♥ och kom till min blogg genom att trycka här.

Postat av: Sammie - Fotoblogg

sjukt fin älsklingar! <33

2011-04-28 @ 18:58:28
URL: http://sammiephotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0