it's hard to be hated

shena mitt bena!
Nu är det mycket bättre i halsen men inte helt bra. Imorgon ska jag i viket fall som helst gå till skolan. Vi har idrott sissta lektionen. Jag ska inte köra så fårt som vanligt pga halsen och jag vill ju inte att läget ska förvärras och så. Jag saknar Julia♥, den riktiga Emmy♥ och massa fler. Det har varit några busungar som busringt till mig nu ikväll. Jag vet ju vilka det är men vill inte gå ut med det här på bloggen. Kp hahhahaha :).
Längtar* så mkt till 3e juni. Ska bli så roligt. Mina bästa vänner på mitt poolparty (Y).
Kommentera gärna. Statistiken sjunker... :-(
ha en underbar kväll. Jag går och lägger mig tidigt ikväll. Om en timma eller så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0