Importerar bilder... ;-) ♥

-Men hej igen! Inte många kommentarer får man men livet rullar vidare.
Nu har vi festat loss i uterummet för David och han fick en asssssssnygg tröja och jag ska få en likadan haha :D venne om han vill det men det får han skita i. Sen åkte jag och mamma upp med Frida i den lilla opeln till Mariebo. Hon skulle ha träning. Nu har jag ätit jääävla mycket med tårta. Vet att det inte är speciellt bra men är det fest så är det. Nu kommer snart bilderna ;) Det var visst 200 kvar som skulle importeras hehe. Imorgon eller så börjar de fixa poolen. Asså nu är det ju bara ett stort hål som säkert alla av er har sätt ;)(L) oj? vad kom hjärtat ifrån? :P 120 kvar :D hihi. Imorgon är det chill dag? Vej ej :D Vi slutar 14.40 eller 14.20 minns ej. Eller om det var nån annan tid.. :D
Julia sa att det var roligare att läsa om man hade smilisar? Sant eller falskt?
Nu vill Julia att jag ska komma till henne men jag vet inte eftersom att jag ska lägga mig klockan 9... :D
Hepp. Fråga pappa och jag fick inte wääääk. ville facktiskt det på eftertanke. Först tänkte jag att jag inte orkade men sen att jag ville det. ska fråga om vi kan vara imorgon, hon sa kanske, det blir nog ja hoppas jag :D♥
Nu kommer bilderna haha :D

före klippningen i onsdags

efter. Ni kanske ser att det blev askort.

haha bilden. Farfars händer om ni undrar.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0