Huvudvärken gick över!

Ja, verkligen skönt! :D
Julia var här som sagt. Vi gjorde inte alls mycket mer än att jag dansade för henne och berättade pinsamma historier jag vart med om! Jag kan ju berätta en för er också, eller det kanske kommer 2 eller 3 hehe!
1. Det var på ett hotspace disco. Alla mina bästa vänner var där. Plötsligt ropade de ut att det var en tävling på gång. Den som dansade mest och finast skulle få ett pris! Och gissade om jag hoppade runt och viftade med tröjan över huvudet och jag inte allt jag gjorde! Jag vann till slut tredje pris och det var 15 kronor i kiosken.
2. Jag var på en orientering med mamma, jag var kanske 5 år. Plöttsligt hittade jag inte mamma. Jag gick runt ett tag och letade efter mamma. Jag kom på att hon hade en röd jacka och plöttsligt såg jag henne... Trodde jag men det var en annan tant. Jag tog hennes hand och hon tog min. Där gick vi ett tag och plöttsligt kollade jag upp och såg att det var ju inte alls mamma! Jag släppte snabbt och blev rädd, vart var hon? Sen hittade jag henne :P
3. Det var typ i ettan. jag satt på fritids och väntade på att mamma skulle ringa och säga att jag skulle gå ut till grinden. Efter ganska länge ringde telefonen. Anita svarade och ropade, Anna! Det är till dej. Jag vet svarade jag men det visade sig att det satt en annan Anna i det rummet och det var till henne.
Jag har massa andra pinsama saker också men palla skriva lixom :D
Ha en grym dag. Här kommer en bild från We ♥ It
sweeeet

Postat av: julia ♥

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA...

3DJE: AAAAAAAAAAAAASGARVAR!

2011-04-30 @ 22:29:36
URL: http://jujuliah.blogg.se.
Postat av: Emelie

Tack så mycket :) Skönt att du blev av med huvudvärken! Ha en skön valborg!

2011-05-01 @ 00:52:50
URL: http://tequilarooose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0