hemma hos mormor ♥

Nu menar jag allvar. Jag kommer lägga ner bloggen för ingen kommenterar. Det är inte ens liiiite roligt att skriva om ingen kommenterar.

Nu sitter jag hemma hos mormor. Hon är inte hemma, hon åkte till rom idag. Hon fyller år samma dag som David alltså den 12:e. Hon skulle fira sin fördelsedag där med en kompis. Idag har lag lekt med Elin, min kusin. Vi har satt upp deras studsmatta och Ludwig och Gustav har spottat skiten av sig på mig + min jacka... Hmmm?
Snart ska vi äta vofflor som mamma håller på att laga. Sen ska vi gå ner till sjön och kolla läget efter allt som hänt där nere. Vi ska också ta kort med Sofias egna helt sjukt grymma kamera osv..
kommer kanske en bild från mormors dator...



jag och elin på nyår, haha hur ser man ut? o:


Postat av: julia♥

sötingar ♥

2011-04-09 @ 22:18:04
URL: http://jujuliah.blogg.se/
Postat av: Alva

NEJ ANNA FÖR JAG LÄSER DEN :)(L)

2011-04-10 @ 18:04:43
URL: http://alvahvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0